WELCOME!

Welcome to This is Farhana's Blog!
Hi!
I'm Farhana, a librarian who currently staying in Malacca.All entries are entirely from my observation and my understanding. Do give me your comments. I hope your comments will encourage me in blog writing. Thank you ^_^

Follow Me

Tuesday, December 30, 2008

Hi 2009! Bye² 2008!~

Pejam celik pejam celik da nk sampai penghujung 2008! kejap je.. aritu baru je rasa cam masuk part 5! skang aku da abis da blajar..huhu.. tp xsyok sbb member²+hsemates ku sumer jauh² belaka..ya lorr.. sepang, Sg petani, Sarawak, Kelantan, Kota Tinggi.. jauh tu.. huhu..really missh all of u!~ Tetiba malam ni rindu kat kakech n syam.. trus tpon kakech..after trus kredit abis.. xdpt nk tepon syam..*ampun syam..jgn kerat aku*



tinggal 24jam lagi nk mencecah alam 2009. hopefully aku akan trus berjuang utk mendapatkan apa yg aku mahukan! aku xmau keje secara bodekologi.. aku nk keje atas usaha aku sendiri walaupun sebesar mana susahnye.. ye la senang naik senang le turun n begitula sebaliknya

oklah.. esok aku sambung menceceh lagi..sbb kena tido awal maaa... esok kena kuar g keje sensorg..akak aku cuti lagi..hampeh tul! oklah gudnite everybody!~


*boku ga akiramenaide..zhutto!*

No comments:

Post a Comment