WELCOME!

Welcome to This is Farhana's Blog!
Hi!
I'm Farhana, a librarian who currently staying in Malacca.All entries are entirely from my observation and my understanding. Do give me your comments. I hope your comments will encourage me in blog writing. Thank you ^_^

Follow Me

Thursday, November 12, 2009

Pecah rekod

Semalam aku berjaya baca 2 buah novel Ramlee Awang Murshid yang berjudul "Cinta Sang Ratu & Satu Janji".
Cinta Sang Ratu berjaya kuhabiskan dalam masa kurang 3 jam & Satu Janji pula dalam 3 jam. Sebab malam tadi aku tak bole tidur jadi
aku ambil keputusan untuk layan novel RAM. Jalan cerita novel tersebut sangat mencabar dan membuatkan seakan-akan aku adalah watak utama dalam novel itu. Tu mungkin sebab aku ni layan novel thriller..

Skang ni aku macam berminat nak baca novel Tunnel. Kat perpustakaan ini ade 1 buah buku Tunnel yang telah dialihbahasakan kepada Bahasa Melayu. Kena layan jugak ni sebelum buku tu dirembat manusia lain..hehehe

No comments:

Post a Comment