WELCOME!

Welcome to This is Farhana's Blog!
Hi!
I'm Farhana, a librarian who currently staying in Malacca.All entries are entirely from my observation and my understanding. Do give me your comments. I hope your comments will encourage me in blog writing. Thank you ^_^

Follow Me

Friday, February 18, 2011

Jadi student balik?

Agak² kamu la kan.. apa yg nak cuba saya sampaikan melalui tajuk post ni?
Sila pilih jawapan anda:
A. "EH.. Farhana masuk kelas balik ke??"

B. "Kamu kutuk sape jd student ni?"
C. "Cayalah Farhana.. giler semangat masuk kelas malam 1Malaysia!"
D. "Errr... no komen!"

Dah pilih jawapan? Bagus Bagus Bagus!

JAdi, di sini saya Farhana ingin memberitahu yg saya telah pun menjadi pelajar semula. Saya masuk kelas Bahasa Mandarin & Bahasa Inggeris. Ingat nk amik Bahasa Arab tapi....................... Kelas BI bertindih ngan BA laaa... camne ni?
Saya ada mendaftar dlm kelas Bahasa Melayu tp tak cukup 15 org utk 1 kelas.. uwaaaaaa!!!!

No comments:

Post a Comment