WELCOME!

Welcome to This is Farhana's Blog!
Hi!
I'm Farhana, a librarian who currently staying in Malacca.All entries are entirely from my observation and my understanding. Do give me your comments. I hope your comments will encourage me in blog writing. Thank you ^_^

Follow Me

Monday, April 18, 2011

Keyboard: Obsesiku

Tajuk di atas merujuk kepada sejenis alat muzik dan bukannya KEYBOARD PC.


Kolej saya mengadakan kursus 2bulan muzik "live band". Jadi saya masuk kelas Keyboard.
Kelas tersebut sangat menarik dan sekarang saya dah boleh main keyboard. Walaupun masih merangkak lagi, tetapi hati saya puas! seperti segala tekanan berjaya dikeluarkan! nikmat tidak terkata.

Saya sudah tahu main lagu A.P.I. - pelita. ada sesiapa nk jamming dengan saya?

2 comments:

  1. wah bestnya pandai main kibod, lepas ni boleh main piano lak kan?

    ReplyDelete
  2. Baru masuk kelas 3kali. :D
    Piano tu hasrat asal saya. sepatutnya belajar piano tapi kolej saya tawarkan keyboard, gitar & drum sahaja.

    ReplyDelete