WELCOME!

Welcome to This is Farhana's Blog!
Hi!
I'm Farhana, a librarian who currently staying in Malacca.All entries are entirely from my observation and my understanding. Do give me your comments. I hope your comments will encourage me in blog writing. Thank you ^_^

Follow Me

Wednesday, July 27, 2011

Merah putih kehidupan

Tajuk hari ini berdasarkan warna. Well, warna mencerminkan kehidupan. Kehidupan yang perlu diteruskan. Yang muda jadi tua, yang miskin jadi kaya, yg lemah jd kuat dan perkara berbaliknya.
Lancer merah menyala
  Oemji~ kenapalah makin aku minat kat kereta2 ni makin banyak pula ia di atas jalan???


Sabar ye saya pasti akan beli (walaupun kereta cap Hotwheels!)
Ini punya masa nak pergi cucuk-dinding-keluar-duit di Jasin. Baru je cerita pasal Lancer tup2 terus ada Lancer celup ni (celup2 pun i suka ^_^).. sooo coincidence~

Inspira Putih 1.8
 Keluar daripada kereta je, terus snap 2 keping gambar ini. ahaha. gila jakun aku nih! demm~

Lancer putih @ Jasin
Tak lama kemudian ketika saya berjalan makan cendol di Jasin, terjumpa lak kereta ini. My jaw was dropping! OEMJI!!!! kenapalah hari ini macam memakbulkan segala kehendak saya nk tengok Lancer or Inspira?? Alhamdulillah ^__^



Sebenarnya nampak kereta putih sahaja tetapi disebabkan gambar di bawah ini berwarna merah, jadi saya pun menambahkan pewarna merah kat tajuk post ini. hehe

Kereta idaman selamanya~ Lancer Evo Merah nyala~

4 comments:

  1. Cukup 44 kali sebut dapat la tu Sis Farhana :P

    ReplyDelete
  2. wah.. kalau la cara nk dptkan kereta ni punyalah senang, kompem dah ada sebiji di gengaman~ haha

    ReplyDelete
  3. gambar tuh sgt chantek sbb sy yang snap!!!!!!!lancer putih i punyer!!!!!!!=)

    ReplyDelete
  4. bagus teknik kamu gunakan utk jadikan wajah jelita saya menjadi semakin jelita~

    ReplyDelete