WELCOME!

Welcome to This is Farhana's Blog!
Hi!
I'm Farhana, a librarian who currently staying in Malacca.All entries are entirely from my observation and my understanding. Do give me your comments. I hope your comments will encourage me in blog writing. Thank you ^_^

Follow Me

Thursday, January 01, 2009

2009 - Day 1


Hello everybody... ade sihat kaa? skang ni saya ni rajin benor mengupdate blog saya.. padahal internet skang ni bukannye laju mana pun. huhu.. streamyx kata ade kerosakan kat submarine cable mereka jd skang ni agak sukar nk access facebook, yahoo mail, tagged, friendster dan yang sama function dengannya.



Mesti pelik kan tgk gambo kat atas ni.. tetiba plak ade lambang UM, padahal saya ni budak UiTM.huhu. actually saya ni sedang praktikal di Library UM sampai end of January ni.
Buku tu adalah hasil titik peluhku. bayangkan dr kertas Double A boleh jd hardcover... hebat x saya? hehe..

No comments:

Post a Comment