WELCOME!

Welcome to This is Farhana's Blog!
Hi!
I'm Farhana, a librarian who currently staying in Malacca.All entries are entirely from my observation and my understanding. Do give me your comments. I hope your comments will encourage me in blog writing. Thank you ^_^

Follow Me

Thursday, January 01, 2009

Huh?




Esok ari Jumaat..yay! tinggal 1 hari utk bekerja utk minggu ni.. Yatta!!
Actually aku da mula sayang kat Library UM. Walaupun ramai member² agak terkejut dengan keputusanku utk buat praktikal kat sini, tp aku dapat merasakan suasana bekerja dalam 1 keluarga yang agak besar. 1 organisasi tp ade 100+ kepala yang berbeza. ade yg ok..ade yg xbp sangat. Alhamdulillah aku dpt menyesuaikan diri di sini.





Nampak x gambar kat atas ni? Buku tu aku buat sendiri kulit keras dier tu [hardcover]. nampak cara buat dier cam senang je bak kata mat salleh *like a peanut* tp biler En Mat suh kitorg buat, terkial² nk sapu gam n potong kertas kain tu [mull cloth].. huhu.. tp practice always make perfect. ape pendapat korg kat buku tu? pelikkan sbb aku buat front cover terbalik. sebenarnye x terbalik, aku saje buat kat blakang..kunun² nk buat buku jawi.. yelah jawikan tulis dr kanan ke kiri. manala tau pasni aku berjaya terbitkan buku dlm tulisan jawi ke? walaupun Jawi ku tahap budak 5 tahun je. tp aku still ade hasrat nk tgk tulisan jawi tue.


Ok..this is the latest me. muka yg sentiasa blurr memanjang.haha.. xkisahla ape org nk kata ape.. this is me..always be. haha.. aku da start merepek..tidaks!!! aku prasan la sket skang.. aku da hantu blog.. abisla facebook.. mesti dier rasa tergugat tahap gaban! hahaha..

ashta watashi wa gambaremasu!! gambaro gambaro!


note: Boku ga soba ni iru -->I'm here beside you.

No comments:

Post a Comment