WELCOME!

Welcome to This is Farhana's Blog!
Hi!
I'm Farhana, a librarian who currently staying in Malacca.All entries are entirely from my observation and my understanding. Do give me your comments. I hope your comments will encourage me in blog writing. Thank you ^_^

Follow Me

Wednesday, June 15, 2011

Sajak Spontan



Kawan saya meminta saya mengepos sajak ini di blog saya. Kepada sesiapa yang berminat, anda boleh ambil sajak ini dan sila kreditkan nama beliau pada akhir sajak ini. Sekian Terima Kasih. - Farhana


Sajak Spontan



Hasil nukilan : Miss hidrazida


Kutatap diri di balik cerminan waktu
Menanti hadir saat indah dahulu
Yang selalu kudambakan
berulang lagi untuk kedua kali


Sayangnya impian tinggal garapan indah
dalam kotak fikiran
kerna(kerana) aku mengerti
kau tetap berlalu pergi
walau sekuat mana hatiku meminta
agar kau x(tak) berlalu
walau seminit cuma
kerna di akhirnya
rasamu untuk aku
kan (akan) sirna jua(juga)...


9/6/2011 1:06PM

No comments:

Post a Comment