WELCOME!

Welcome to This is Farhana's Blog!
Hi!
I'm Farhana, a librarian who currently staying in Malacca.All entries are entirely from my observation and my understanding. Do give me your comments. I hope your comments will encourage me in blog writing. Thank you ^_^

Follow Me

Tuesday, June 14, 2011

Pernah tak?

 Adakah anda mempunyai akaun Friendster? Saya pun ada.
Akaun itu masih aktifkah? Saya punya masih lagi aktif.
Mesti ada testimonial kan? Yup, dulu saya menunggu setiap testimonial kawan saya.
Ada tak testimonial yang meresap ke lubuk jiwa anda? Saya ada tp tak banyak la..

Jadi, di sini ada testimonial yang saya rasa ia istimewa di hati saya.
*saya adalah penagih tegar friendster dari 2002-2010 pastu ketagih FB & blogger pula.

1.
2007

2.
2008



Ini sekadar berkongsi sahaja. Tiada niat untuk menunjuk & riak. Lagipun saya pun tak pasti sama ada tu betul ke orang yg sebenar? Tetapi saya search id friendster dia melalui alamat mel elektronik WZ
P/s: Wu Zun adalah seorang pelakon kelahiran Brunei yg popular di Taiwan.

No comments:

Post a Comment